Saturday 28 September 2013

OMG. Seram Juga Lagu Ulek Mayang ~

Hello, smua! Haha ni nampak je lucu tp, tak.. So critanye macam nie.

Malam tadi, (28 Sept) lebih kurang 10 mlm cam tu lah, aku nak sangat tahu pasal lagu Ulek Mayang nie..

Bukan ape, dkat asrama, ade ni, kawan prempuan aku ni penari ulek mayang. So aku tertarik dgn lagu ni.

Macam best gitu.. Tapi lepas aku cari information ttg lagu ni kat google, fuyooo. Sram sjok aku baca forum2.

Aku tahu yg aku ni agak penakut sket, LOL. Aku baca smua yg aku dapat la.. ada yg kata x boleh nyanyi lgu tu kat pantai.. adelah tu..

Tpi, lagu tu best kan,? Teringin sangat nak nyanyi tp takut gak ehe.

So, I share jer crite yg terjadi kat I.

Suatu malam kat asrama I. I pegi tengok org buat latihan tarian ulek mayang nie jugak.. I tertarik btol dgn tarian mreka.

Lepas syok2 tengok, tiba tiba seorang penari yg berlakon menjadi si nelayan yg telah dipukau oleh sorang puteri ni, tiba tiba meraung.

Suasana di dewan tsebut btol kecoh. Apabila lgu ulek mayang diberhentikan, tiba tiba si penari tu yg menyambung lagu tsebut.

Fuyooo, hot betol masa tu. I gagap, terpaku, INNONENCE! Tp keadaan telah reda kmbali asal apabila si penari tu ditenangkan..

Oohh, taubatlah aku nak tengok orang atopun nak cuba nyanyi lagu ni..

So, cuna nk ingatkan. JANGAN CUBA UNTUK MENYANYI LAGU NI WAKTU MALAM.. ATAUPUN UNTUK SUKA SUKA YANG DISENGAJAKAN.

The real,
Louisa x

No comments:

Post a Comment